Monday 6 June 2011

xDe S0aLaN laGi B0dOh ke Nak TaNye?



p'tme sekali aku nk ckp...letih bebeno asenye...pas stu~ stu mnde aku wt.. wlwpon aku xberlari2...tp letih lah..haishh nthlah...hurmmm.. ok~ actually entry kali ni..aku nk merapu psl bpe2 soaln bod0h aku lah t'utamanye suke tnye at owg len.. ahaha...bukn ape...kdg 2..s0alan2 tu..terpacul dgn sndrinye dr mlut aku ni..sebaek je aku t'pk kn mnde2 tu.. antaranya : 

~kesah makan~

 aku : letih lah mkn ni~ penat menguyah....banyak betul dy bungkus..?? dah kenyang lah..mule lah nk ngntok ni~ tdo dlu boleh x..?? ko dah nk habis mkn t kjut aku tw...eh..ade x owg tdo smbil mkn..?? 

shbt : (pertme skali..ktawekn aku) engkau sowang je la yg wt cm 2...

~kesah JpJ&Lesen~

aku : nt test jpj 2...klw kete...dy dok sblh an..?? astu dy kasi mrkh lah...n pt0ng2 klw wat slh.. abis klw m0to?? test jPj at jln jgk ke..?? bwk jPj 2 at blkg?? (jd pembonceng )

insanMalanG : =,=''' mne adelah..moto jPj test at litar adikap 2 jgk lah..

notes : bile aku cite psl mnde ni~ satu family ktawekn aku~ (blushing~)

~ kesah binatang malang 1~

aku : ry 2 an..bkak fb..astu nmpk owg upload pic..dy tulis pemburu tokek at album 2.. so...owg pon tnye pakcik go0gle...eee...xbnyk informasi m'bntu.. tp..pic2 dy...eeeee...menggelikn lah...mate bolat2..haishhhh.... urmm...t0kek 2 natang ape..?? asal femes sgt lak dy..?? owg carik2 je..???

nSEblahKau : tokek 2..cm cicak jgk...adk beradik dy~ owg cariklah...ley wt ubat 2...

aku : abis 2...yg ite nmpk ry 2 dlm longkang 2..tokek lah er..??

nSEblahKau : bukn lah...2 biawak lah...

aku : eh..yeke..?? p nape bdn dy bintik2 cm tokek dlm gmba at go0gle 2..?? ade ke biawak bintik2..??

nSEblahKau : yeke..?? nape xckp..?? ley tangkap..jual mahal tw~

aku : haisshhhh...xde kje..?? geli lorh~ bluerkkk =P urmmm...ramai btl adik beradik cicak 2 an..?? buaye...biawak....skg ni..tokek pulak.... untung dy~ cm beruk..monyet owg utan jgk lah an..??

nSEblahKau  : T-T

~ kesah binatang malang 2~

aku : eh3....sat2...tgok 2....euuuuuu....besa nye biawak~~ apesal burung 2 ikot belakang dy..??

kwn_1 : eh..jomlah..t lmbt pg library ni~

kwn_2 : jap lah..tgok dak sowng ni~ seb bek biawak 2 dlm longkang...dalam lak 2... klw dy pndai pnjt pdn muke ite..kne keja..ahaha..

aku : ahaha...bukn biawak takot owg ke..?? tp besenye aku yg tkot biawak.. =P  eishh..germ lak aku tgok natang ni~ usha2 aku apehal...?? brung 2 berani sgtlah...np dy ikot je biawak 2..?? dy nk wt ape..?? t kne mkn bwu tw...ahaha...

kwn_1 : eh3...dah lah...tkot lak aku tgok dy..dok pndg2 kite je...bnyk tnyelah ko ni..mne ktorg tw.. nk tw sgt~ tnyela natang2 tu.. 

aku : ^_^


bnyk ag asenye~soaln2 n situasi2 bangang yg aku timbulkn..ahaha.. tp aku pon dah ingat2 lupe..ahaha... =P konklusinye~ bile s0aln2 bod02 bangang2 yg terklua scare spontan dr mlut aku ni~  pastinye akn m'dpt kata2 yg semacam ni ---> xDe S0aLaN laGi B0dOh ke Nak TaNye? ahahahahah....nseb bdn~  pape pon wink3 >_<


No comments: