Monday 6 June 2011

uNtuNG jAdi sakIt


klw ade yg blom mklum~ aku xsehat lagi skg ni~  mungkin bab aku xmkn ubat....n asyik maen je ag ngn pns~ n wt smhtg yg mementkn bdn aku ni..KOT~ tapi..klw nk blogj0ging xpe...xpenat punyer~ ahaha... jadi~~??? ape yg untung nye..??  haaaa~ ni la aku nk story~ untungla bile sakit~ sebab kowg mntxlah ape je~ mesty dpt... astu.. kowang pasti akn m'dpt perhatian terlebih2 sudah dr insan2 terdekat..
lagi2 yg syg2 tu...huhuhu...

mcm aku~ klw xsht mesty nk mamam bubur~ jadi..aku mntxlah mym0m buat.. yes~!!! maen oder je...hehehehehe... tup3...dah siap...

aku : ermmm....sedapnye~ mne mak beli ni..?? seperiuk pulak 2.. >_<

mak : =,=''


ahhahaha...ok2...aku sje je bergurau dgn mak aku...dy bese dah..ahahahaha.. bluerkk =P tapi..guwau mak aku lg dasyat~ kdg germ jgk tw..(terutamanya bile aku nga pent gile)

aku : mak....sakitlah mak.... (aku ckp bile2 sakit ap2)

mak : hah..yeke sakit..?? awat xrase pon~??

aku : T-T nk kne tw mak ni..mang la mak xrase..bukn mak yg skit..

mak : laaa..yeke..??? =D


ok...2 pasal mak aku...klw abah aku pulak..laen citenye~ ahaks abah nye prihatin k'arah ni~~~~~

abah : eh..nt hang mkn ubat tu..yg biji 2 (pil lah 2)...makanlah... 2 biji kot..

aku : ermm..?? haaa...ntla.. (ckp nada slow jer) 


amboi~ xpyh melampau sgtlah...gmba2 ni..ehsan g0ogle je...huhu.. urmmm....e2la dy....klw ngn mak aku..untuglah jadi sakit....xslre mam saggup d'wtkn bbur.. tapi dgn ayah aku...rugi ket lah... (dah untung rugilah..ahaha) pasal aku kne mkn ubat..adeh~~ abah~~ adikk xsuke la ubt2 ni...tp klw xmkn...cnfrm kne bebel~  wink3 >_<


2 comments:

Lulu Caldina said...

Blog ni dalam lulu-pages.. :)

EiZaRaZiErYa said...

tq lulu~ wink3 >_<