Tuesday 7 June 2011

PeRcAyE aTau X..hAti LeLaKi LbiH LemBuT dR HaTi PeRemPUaN


amek kau~ again~ tjuk entry yg gdebuk gdebak pnjg lebar~  ni kes mls cari terms yg ringkas n pdt...ahaha.. bluerkk =P   ok2..back 2 d topic~ kowg cye x aty laki ni lbih lmbut dr aty perempuan???



sbnrnye~ ye tw x...SEBAB..?? sebabnye~ cemburu~ lelaki klw cemburu~ dy akn mrh2 an....alaaaa...klw ade mslh ape2 pon lah.. dowg mesty akn mrh2 an...xmrh trok pon..ket je..mesty ade mrh... sebab aty dowag 2 lg lmbut dr aty ppuan...cmbru pon da nk mrh2...klw ppuan..tkt majok je kot..huhu.. tp nape msty marah..?? sdgkn aty lembut..?? sebab nye pulak..lelaki ni..ego~ ada paham..?? ni jgk membuktikn yg lelaki ni lmbat ket matang dr ppuan~ wlwpon golongan ini mempunyai 9 akal n 1 nfsu~

lagi..?? manje~ laki ni lagi mnje tw sbnrnye..ngalah ppuan..bab 2 lah ite ate ppuan mengmbil berat bagai an..
d'sebabkn pangai si lelaki yg mnje nih lah....alaaaa... xpyh uji akal..tgok muke pon tw..huhu...muke legend aty kiut~  dalam aty ade taman~~ ngeee ^_^ aku ckp pon..based on pemerhatian aku lah~ n be2rpe pndpt kwn2 yg laen.. oh ye~ alang2 ckp psl pndpt n pemrhatian ni...aku nk ckplah ket psl kajian aku..yg msih blom dpt d'bktikn kbnrnnye~ huhu..

kowg mesty pnh dnga psl... "jgn bg adiah yg d'buat / b'unsurkn benang kpd kekasih.. nt hbgn 2 xlame.sebb benang an mudah reput...nt hbgn 2 pn cm 2... " n mcm2 lagi lah an...

pndpt aku...n pmrhatian aku mgenai statement2 cmni~~~ 

aku xdelah caye pon~ tapi..klw psl baju 2...nk bg xpe...ap kne ngene nye pulak..cume jgn pakai lah.. frame kn aje bju 2..sebab klw pkai...nt mesty ite bsuh an..?? so....lme2 bju 2 akn pudar... jadi....hbgn 2 pon..umpme bju 2 lah...mkin pudar n pudar...akhirnye kecundang...ahaha mcm aku ckp~ blom dpt d'bktikn kbnrnnye~ agpon..da bpe puluh psg bju myl0ve kasi.. (ok..tpu puluh2 tu) elok aje ag hbgn kami...alhmdulillah...syukur nikmat...takat gado2 tu biasa bro~ hak3..

xkesah lah cmne pon~ yg pntg wink3 >_<



No comments: