Sunday 5 June 2011

dAh JaDi haBit k0T

selalunye aku da tdo da time ni..ok.bukn selalu lah..2,3 ari ni je psal aku xbpe sht nih. tp td..angah aku blek..dowg mkn2...aku pon pi joinla..pekene nescafee 0..mang x la..cite dy...ahaha.. ok~ syes lah...aku nk ckp smthg pasal aku~ bile aku pk2...mgkin mang da jadi habit aku klw aku mrh~ or xsuke nk directly ckp smthg at some0ne aku akn speak or text in english~


aku bkn pk dah..owg yg aku ckp 2..yg bace mcj aku 2 phm ke x... alaaa...p klw aku speaking pon..broken english je...english grade B..(yg bace entry b4 ni phmla 2..ahaha.. =P) sape2 yg dah lame mengenali aku..lebih phm lah habit aku yang 1 ni..huhu.. nape aku pilih utk speaking..?? well..pd aku~ bile aku express my feeling in english...aku lebih confident  nk smpaikn mnde 2 at se2owg tu...n i can say it wif  no doubt~n tnpe rase malu ngn kenyataan yg kua dr mulut or mcj2 aku 2.. e2 ap yg aku pk lah...but still...susah nk ate nape aku cm 2... wink3 >_<



No comments: